Marknadsføring av arrangementet er viktig dersom du ynskjer at folk skal koma. Det er ulike måtar å gjera dette på, nokre er gratis medan andre må du betala litt for.
Avisa Hordaland
Å annonsera i lokalavisa, Hordaland, er ein god måte å nå mange i Voss og nærkommunane. Sjå informasjonside med annonsestørrelsar, prisar og bestillingsskjemna på Avisa Hordaland sine nettsider.
Kle bygda til fest
Ei god marknadsføring er å profilera seg gjennom «Kle bygda til fest»-prosjektet som Festival Voss starta i si tid. Dette er nok mest aktuelt for litt større arrangement og årlege arrangement. Vossa Jazz sit no og koordinerer dette prosjektet, som går ut på å henga opp banner i Vangs- og Uttrågata før og under arrangement. Det er ein pris for å henga der (per gong), samt ein produksjonskostnad (desse kan brukast fleire gonger).
Kontaktinformasjon: Kari Trana (kari@vossajazz.no)
Kulturkalendar
Meld inn arrangementet ditt til Voss Kommune sin Kulturkalendar. Dette gjer du ved å registrera lag/organisasjon på Voss Kommune si nettside, og deretter leggja inn arrangementet i kalendaren. Dette kan du gjerne gjera så tidleg som råd, slik at andre arrangørar ser at datoen er oppteken av anna arrangement. Alle typar arrangement kan leggjast inn i denne kalenderen, uansett størrelse og målgruppe.
Kva Skjer-kalendaren
Dersom arrangementet ditt også kan vera interessant for turistar, tilreisande og hytteeigarar, kan du leggja det inn i Kva Skjer-kalendaren på VisitVoss.no. Arrangementet vert då også publisert på FjordNorway.com og VisitNorway.com.
Du registerer arrangementet enkelt via dette skjemaet. Arrangementet får då ei eiga side på nettstaden med bilete og anna.
Å laga ei «hending» på Facebook er ein anna gratis marknadsføringskanal der ein kan nå mange.